środa, 25 listopada 2015

the Movie :)


Dzisiaj chciałam Was zabrać w filmową podróż do świata zabawek.

Tworząc kolejną maskotkę pomyślałam, że fajnie byłoby pokazać Wam jak taka szydełkowa zabawka powstaje.

W tym celu wspięłam się na wyżyny i dokonałam czegoś o czym w nigdy nawet nie pomyślałam, że może być moim udziałem i jestem z siebie dumna - stworzyłam film.

Sfotografowałam poszczególne etapy powstawania zabawki, obrobiłam zdjęcia, zmontowałam z nich film i jeszcze podłożyłam ścieżkę dźwiękową, żeby Wam się miło oglądało.

Wiem, że jesteście przyzwyczajeni do zdjęć robionych przez Ewę, obiecuję że zdjęcie skończonej zabawki uchwyconej okiem profesjonalisty zamieszczę już niedługo.



Wszystkie zdjęcia są moją własnością i nie moga być użyte bez mojej pisemnej zgody. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie czy edycję!
All photos are copyrighted material and may not be used without expressed written permission. Photos may not be copied, used or reproduced!



1 komentarz:

Dziękuję :)

Polecany post

Sahara bikini

Tradycyjne już u mnie - jest lato - jest morze - jest bikini. Zeszłoroczne było pod znakiem szydełka (tu możecie zerknąć) , więc w ...