piątek, 24 lutego 2017

Alpaka w akcji

Trochę powtórka z rozrywki - mam nadzieję, że wybaczycie, ale jak ma się do dyspozycji tak magiczne zdjęcia od niesamowitej Natalii z Trele Morele Photography, to koniecznie chce się nimi podzielić.


Sesja była jak zwykle spontaniczna, bo na Parkowej to już tak jest, że najlepsze pogaduchy z aparatem w dłoni.


Co do szalika to powstał rok temu z Dropsowskiego Napala i po prawie dwóch sezonach zimowych mogę z całą stanowczością stwierdzić, że nigdy nie było mi tak ciepło :)


Link do wzoru via Pinterest - Celtic Cables


Poszłam więc za ciosem i w tym roku wydziergałam sobie z tej samej włóczki także getry.


I taka uwaga, że ciepłe niesamowicie, ale bardzo szybko się mechacą przy tak strategicznych rejonach jak kostki. Czy to jakiś niesamowity minus? Nie powiedziałabym, bo przy cenie włóczki w granicach 10 zł, za 20 zł mamy gotowe getry, z naturalnych materiałów a i tak przecież wiadomo, że żadna szanująca się dziewiarka nie będzie nosić tego samego wzoru przez kilka sezonów ;)

 



   Wszystkie zdjęcia są moją własnością i nie moga być użyte bez mojej pisemnej zgody. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie czy edycję!
All photos are copyrighted material and may not be used without expressed written permission. Photos may not be copied, used or reproduced!



4 komentarze:

Dziękuję :)

Polecany post

Sahara bikini

Tradycyjne już u mnie - jest lato - jest morze - jest bikini. Zeszłoroczne było pod znakiem szydełka (tu możecie zerknąć) , więc w ...