niedziela, 24 kwietnia 2016

Wzory z recyklingu i nie tylko....

Dalej w klimacie wykorzystywania wzorów..... jakiś nałóg u mnie chyba :)


Mój epicki obrus dla mamy już Wam prezentowałam - Świąteczny kordonka czas

Na bazie tego motywu powstał dla mojej córy bezrękawnik.


 Taki lekki i wiosenny.......





.....mimo, że z włóczki Drops Merino Baby....


......która z kolei pozostała mi po innym udziergu - Pee wee coat

Taki u mnie recyklingowy nastrój :)


  Wszystkie zdjęcia są moją własnością i nie moga być użyte bez mojej pisemnej zgody. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie czy edycję!
All photos are copyrighted material and may not be used without expressed written permission. Photos may not be copied, used or reproduced!



2 komentarze:

  1. Skoro wzór jest piekny , to czemu nim się nie pobawić ?
    Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja właśnie tak mam,że jak mnie co wzruszy rzuca mnie się na szydełko/druty :)

      Usuń

Dziękuję :)

Polecany post

Sahara bikini

Tradycyjne już u mnie - jest lato - jest morze - jest bikini. Zeszłoroczne było pod znakiem szydełka (tu możecie zerknąć) , więc w ...